Klassetheater

De groepen 3, 4 en 5 namen deel aan het klassentheater in natuurtheater de Kersouwe in Heeswijk-Dinther. De kinderen waren de hele dag op het theater en maakten samen met de mensen van de Kersouwe een toneelstuk. Dit jaar werd De nieuwe kleren van de Keizer gespeeld, naar het gelijknamige sprookje.

In de buitenlucht, in de bossen, zijn de kinderen de hele dag actief bezig geweest om het stuk vorm te geven. Onder leiding van professionals werden de verschillende disciplines uitgewerkt. Aan het eind van de dag was de opvoering waar ouders en andere belangstellenden naar kwamen kijken.

Op school kozen de kinderen aan welke workshop ze mee willen doen: zang, dans, pr, grime, kleding en decorbouw. Zo kon ieder kind zijn of haar eigen talent laten zien.