Parro Oudercommunicatie

We informeren ouders naast mail, informatieavonden, oudergesprekken, via deze website, de schoolkrant, de Bolsterkrabbels en Facebook. Daarnaast maken wij gebruik van Parro.

Parro is een app, maar u kunt ook via de website inloggen. Van de leerkracht van uw kind, ontvangt u een code waarmee u  inlogt bij de juiste groep(en). Parro is gekoppeld aan ons leerlingvolgsysteem Parnassys en is AVG proof.

Via Parro heeft u als ouder alle belangrijke en leuke informatie bij de hand, netjes verzameld in één app. Elkaar op de hoogte houden met foto’s en belevenissen via Parro is eenvoudig door een combinatie van groepsbrede mededelingen en persoonlijke berichten. Maar Parro helpt ook bij het organiseren van activiteiten, het regelen van vrijwilligers en het inroosteren van (kind)oudergesprekken. Ouders kunnen via de agenda van Parro het overzicht behouden en zich direct inschrijven.