€4567

19 april was de jaarlijkse sponsorloop. Het geld van de sponsorloop gaat dit jaar naar stichting Children’s Perfect Hope. Deze stichting is van onze collega Lissa. De stichting zet zich in voor beter onderwijs voor kinderen over de hele wereld. Deze keer gaat het ingezamelde geld naar de streek waar Lissa geboren is in India. Hiervan gaan ze een nieuw speelterrein aanleggen op een basisschool, (zie ook Bolsterkrabbels nr. 7).

Samen met de kinderen openden we deze gezellige en sportieve ochtend om 8.30 uur op het schoolplein bij de hoofdingang. Daarna renden alle kinderen een parcours rondom de school (Ericastraat- Kamperfoeliestraat- Seringenlaan – Laurierstraat). Onderweg verdienden ze stempels.

Door alle sponsors, maar natuurlijk door de inspanning van de kinderen hebben we €4567 opgehaald!

Fantastische start! (Foto Nabor.nl)