Verkeersweek

Kinderen zijn kwetsbaar in het verkeer. Samen met de ANWB zorgen we tijdens de verkeersweek voor betekenisvolle verkeerseducatie. Het kinderdagverblijf en peuterarrangement deed ook mee!

Hoe kom je naar school? Veilig op de fiets en in de auto! Hoe moet je oversteken?

Groep 1-2 hebben in de speelzaal het onderdeel “Toet Toet” uitgevoerd. Groep 4 ging naar de sporthal Theereheide voor het onderdeel “Blik en klik”. Groep 6 kreeg informatie over de remweg van auto’s in het onderdeel “Hallo auto”. Dit onderdeel werd gegeven door een Streetwise instructeur. En hoe leuk is het als je zelf mag remmen! Groep 8 werd “Trapvaardig” onder begeleiding van Streetwise instructeurs.

Alle andere groepen zijn dit jaar ook met het materiaal van de ANWB aan de slag gegaan.

Op school besteden we tijd aan verkeersveiligheid. Fijn als we samen de buurt en straat veilig houden.