Bezoek

Sander Dekker op de Bolster

Sander Dekker bezocht 3 april de Bolster om zelf te zien hoe passend onderwijs vorm krijgt. Hij kreeg een rondleiding langs verschillende groepen en ging in gesprek met leerlingen van groep 6. De staatssecretaris was benieuwd hoe het werkt in de klas.
“Ik vind het heel bijzonder om te zien dat jullie misschien eerst wel een beetje moesten wennen, maar dat het nu hartstikke gewoon is”, reageerde Sander Dekker. Ook kregen de leerlingen tijdens het bezoek een mooi compliment van juf Esther: “Alle leerlingen luisteren ontzettend goed naar elkaar en ze praten om de beurt, om te zorgen dat de tolk het goed kan tolken. Eerst was het wennen, maar nu gaat het vanzelf. Ze hoeven daar niet meer over na te denken.”