Kamp groep 8

De achtste groepers hebben een heerlijk kamp in de Loonse en Drunense duinen gehad. Lees hieronder hun ongecensureerde verslag!

We gingen naar school en legden onze bagage neer en gingen naar het schoolplein. We hebben gewacht daarna fietsten we aan en reden we naar het kamp. Iedereen zwaaiden ons uit.
Na ongeveer 45 minuten waren we bij een korte pauze. Daarna gingen we weer fietsen tot aan het volgende pauze moment. Daar gingen we lunchen en levend stratego spelen. Vervolgens nog een klein stukje fietsen en kwamen we op het kamp aan. Eerst hebben we onze tassen uit de vrachtwagen gehaald en daarna hebben we naar de slaapkamers gekeken. We hebben zelfs ons eigen bed opgemaakt en de spullen uitgepakt. Verder hebben we nog veel buitengespeeld op het veld. Als avondeten hadden we friet met een snack op! En toen…. dat horen jullie morgen weer van de volgende groep! Tot dan..
Jochem, Bram, Eppo, Daan, Floris, Devano
We zijn er weer.. joepie! 🙂 na het eten gingen we levend risken. Dat was super leuk. Het rode team had gewonnen. Daarna reden we weer terug (van het bos) naar het kamp. Toen moesten we snel onze zwemkleding aantrekken en gaan eten. Toen we bij het buitenzwembad waren was het de hele tijd super leuk! Na een tijd reden we terug en mochten we vrij spelen tot aan het eten. We aten macaroni van Marijke en Otto. Het was heerlijk! 🙂
Toen moesten we schrijven. P u n t…
Ps: tot de volgende keer maar weer..
Steven, cas, djem, sven, justin
Uitdaagspel: na het eten kregen we allemaal 15 biljetten van 500 euro. En dan moesten we elkaar uitdagen met spelletjes voor geld. Toen we daar klaar mee waren gingen we jongens tegen de meisjes spelen. De meisjes hadden gewonnen 🙁
Toen gingen we omkleden voor het bosspel. In het bos deden we het diamantenspel tot 00.00 uur. Enkele meiden en jongens waren wel een beetje bang! Toen gingen we naar de slaapkamers en zaten we met 20 jongens op een kamer van 3 bij 2 meter. Hierna moesten we gaan slapen. De volgende ochtend gingen we rond 8.00 uur opstaan en om 9.00 uur ontbijten. Na het ontbijt hebben we dit verhaal geschreven. En daar zijn we nu mee klaar punt!
Sven w, Steven, cas, djem, justin
Dinsdagavond kwamen alle juffen en meesters om met ons mee bingo te spelen. Eerst speelden we levend bingo en moesten we op zoek naar diverse spullen en materialen en daarna een echte bingo met prijzen. Na de bingo hebben we lang vrij mogen spelen. De juffen en meesters speelden veel met ons mee. Hierna gingen we naar het bos en was het weer donker. De juffen en meesters gingen eerder naar het bos om dierengeluiden te maken. Er waren wel een paar kinderen bang in het bos. Vooral ward en Bart wilde ons graag laten schrikken in het bos. Ze speelden zelfs een beetje vals..
Elke avond zitten er veel jongens met elkaar samen op één kamer om over de dag en de …… te praten. Vanmorgen zijn we gaan ontbijten. Hierna wacht de sportdag en gaan we muziek maken met iemand van plaza cultura. Daarover later meer..
Groetjes,