Kampioen schoolvoetbaltoernooi

Van onze verslaggever ter plaatse: Het jaarlijkse KNVB Schoolvoetbaltoernooi in de herfstvakantie is prima verlopen. De voorspellingen waren niet best maar op vrijdagmorgen was het droog en goed voetbalweer. Soms kwam het zonnetje even door. Dankzij een 150-tal enthousiaste voetballers en voetbalsters ontstond er al snel een goede sfeer waarbij op sportieve wijze gestreden werd om de overwinning. De scheidsrechters voelden de zaak goed aan en naast begeleiden van de wedstrijd beoordeelden zij ook de sportiviteit van de diverse teams. De winnaar bij de jongens/gemengd is basisschool de Bolster uit Sint-Michielsgestel geworden en bij de meisjes Theresia school uit Berlicum. De winnaars gaan naar de regiofinales die in mei 2018 gespeeld worden.