Kampioenen

Schoolvoetbal 2019-20: hoogstaand voetbal van meiden en jongens.

Van een verslaggever ter plaatse

Het jaarlijkse KNVB Schoolvoetbaltoernooi werd in de herfstvakantie gehouden. De voorspellingen voor die dag waren niet best en zo begon vrijdagochtend 18 oktober met donker en dreigend weer. De regen liet ook niet lang op zich wachten maar dat deerde de spelers niet. De enthousiaste voetballers en voetbalsters zorgden met uitmuntend teamspel en diverse individuele, hoogstaande acties dat er op sportieve wijze gestreden werd om de overwinning. Er werd gespeeld in 2 poules en in de spannende finale trok De Bolster uit Sint-Michielsgestel aan het langste eind en werd daarmee de winnaar van deze editie van het schoolvoetbal. Zij mogen naar de regiofinale die gehouden wordt op woensdag 13 mei 2020.