€1514 kerstopbrengst

In de week voor de kerst zetten ouders, team en kinderen zich in om voor kinderen in oorlogsgebieden iets te betekenen.  De totale opbrengst voor Warchild was dit jaar € 1514,-. Een enorm bedrag, dat mede tot stand kwam door de grote inzet van de evenementencommissie. Met vuurkorven en kerstlampjes werd buiten een gezellige winterbarbecue geregeld, waar ouders elkaar konden ontmoeten en heerlijke hapjes en drankjes konden kopen tijdens het kerstdiner.
Ouders konden tijdens de kerstmarkt in de ochtend een donatie doen en de zelfgemaakte werkjes van hun kinderen meenemen of de optredens bewonderen tegen een kleine vergoeding.

Allemaal heel erg bedankt voor de bijdrage aan dit succes.

“Alle kinderen hebben recht op een veilige plek om op te groeien, te spelen en te leren”