Natuur en kunst

De officiële opening van de tentoonstelling “bomen”  van groep 6 werd druk bezocht. De kinderen uit de groep 6 van Marloes hebben hard gewerkt aan hun kunstwerken. Zij lieten zich inspireren door de natuur om ons heen: De prachtige herfst en de grote metamorfose die zich bij bomen ieder seizoen weer voltrekt.

Met de hulp van Marijke, Cynthia en Janny zijn ze aan de slag gegaan met bomen, takken en boomstammen in het KIDS project (Kunst In de School).

De kinderen werken op deze manier niet alleen aan de kerndoelen kunstzinnige vorming maar ook aan de leergebiedoverstijgende, 21e eeuwse vaardigheden.

Benieuwd naar hoe deze prachtige kunstwerken tot stand gekomen zijn? Klik hier voor de kunstenaars in actie.